Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Procházková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Grunt, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou výběrového řízení a důležitostí vypracování kvalitně propracovaného briefu, který celý tento proces usnadňuje. Teoretická část práce se zabývá reklamními agenturami, jejich historií, rozdělením a asociacemi, které většinu těchto agentur zaštiťují. Blíže je specifikován doporučený obsah briefu a postup vedení tendru, který vypracovala Asociace komunikačních agentur. Zároveň je zde vymezena role kvalitativního výzkumu prostřednictvím expertního rozhovoru, který přispívá pro splnění cíle bakalářské práce a je tedy základem pro vypracování části praktické. V rozhovoru se zadavatelem je zkoumán neúspěch agentury v konkrétním tendru. Součástí práce jsou doporučení vyplývající z expertního rozhovoru.
Případová studie rekultivace území lomu Silvestr na Sokolovsku, aneb cesta z lomu na golf
Barteková, Petra ; Rynda, Ivan (vedoucí práce) ; Říha, Martin (oponent)
V diplomové práci se zabývám problematikou zapojení veřejnosti do rozhodovacích procesů v rámci rekultivačních činností. Jako výzkumnou lokalitu jsem si zvolila území bývalého lomu Silvestr u obce Dolní Rychnov, která byla rekultivační činností přeměněna z výsypky bývalého lomu na osmnáctijamkový golfový areál a areál lesoparku se sportovně rekreačním zázemím. Diplomová práce se skládá z teoretické části, ve které se blíže seznamujeme se základními pojmy z oblasti rekultivací, s legislativou upravující oblast rekultivací, dále s ochranou přírody, vědním oborem ekologie obnovy a v neposlední řadě se Sokolovskem jako regionem, který má silnou rekultivační tradici. Další částí práce je část metodologická, která popisuje metody praktického výzkumu prováděného jako stěžejní součást této práce. Poslední částí práce je oddíl empirický, v němž je čtenář podrobně seznámen s výsledky provedeného výzkumu. Klíčová slova: rekultivace, povrchová těžba, ekologie obnovy, ochrana přírody, rekultivační stavby, expertní rozhovor, dotazník
Marketing státních hradů a zámků
Borská, Kateřina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing státních hradů a zámků. Skutečnost, že se jedná o kulturní dědictví, které musí být zachováno pro příští generace, udává marketingu hradů a zámků jedinečná specifika. Cílem této práce je stanovit marketingová doporučení pro státní hrady a zámky a další památkové objekty v České republice, vyplývající z expertních rozhovorů s kastelány či dalšími pracovníky českých hradů a zámků a ze studia dostupné české i zahraniční literatury.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.